Ris på rumpa

Print pagePDF pageEmail page

Er du ei dame eller jente så vil ha ris, ja da er det bare å dra til gamle Hans Scheike i Sverige, han etterlyser norske damer vil ha ris……altså….

Gamle Scheike driver på enda, han har gjort det i minst 30år, og nå er han 84år, jaja….Det rare med gubben er jo at tiltrekker seg damer, som vil ha bjørkeris på rumpa. Husker det var en artikkel om han, og hvor han visste seg sammen norske jenter i 20årene. Hvordan er det mulig?? lurer. Hva ser unge jenter i en gammel mann da?? Er verden blitt gal, eller er det meg det er noe galt med??

Share

  11 comments for “Ris på rumpa

  1. 11. august, 2008 at 05:06

    Er nok verden det er noe galt med, ja!

  2. Tina
    11. august, 2008 at 06:45

    Vel, den samme tanken hadde jeg da jeg såg i går et program om Hugh Hefner, utenom pengene og alt annet, hva kan den gamle grisen tilby en ung jente på rundt 20? Ewwww ekkelt altså!

  3. Sivert
    11. august, 2008 at 06:52

    Uansett, så noe må det være med disse eldre mannfolkene på både 60, 70 og 80år som tiltrekker disse jentene…..lurer på om det er noen som kan tenke seg hva det evt kan være?? For jeg forstår det ikke…..

  4. Trulte
    11. august, 2008 at 07:04

    Det er noen som hevder at de gamleste bukkene har de hardeste hornene. Venter spent på at mannen min skal begynne å dra på årene, juhu!

  5. Sivert
    11. august, 2008 at 07:06

    Trulte: Så med andre ord, så har jeg som mann noe å se fram mot på mine eldre dager ?? *ler*

  6. tomas
    11. august, 2008 at 07:18

    Jamen, dere skjønner ikke. Sex handler ikke om penetrasjon, men om forløsning av følelser. Dette tror jeg er noe vi skjønner mer av etterhvert som vi blir eldre, og er så heldige at vi får eksprimentere litt. Selv er jeg midt i 30 årene og min sambo og jeg har akkurat kommet dit at vi leker litt. Med pisk, og annet. Og det er noe ved det… Både for den som gir og den som får.
    Men om du bare tenker på at det er en gammel mann, og ikke ser den seksuelle energien han sikkert utstråler, så blir det som noen her sier: Eeeeuw!
    Jeg kjenner ikke fyren. Har ikke hørt om ham før. Men jeg tror alder er uvesentlig om man har en sterk sexdrift. Jeg tror utseende er uvesentlig. Det er hva man får til sammen. Hva man kan tillate seg å gjøre sammen med noen, som gjør om denne noen er attraktiv og tilfredsstillende. Ikke hvor gammel og stygg man er. Veit ikke om jeg er for ung til å si dette, men noe sier meg at dere som har skrevet er her er yngre enn meg. Og mer overfladiske…. Men gled dere til dere kommer videre:)

    Arrogant hilsen fra en nyfrelst

    Tomas

  7. Sivert
    11. august, 2008 at 07:30

    Vet no ikke om jeg er ynger enn deg da, er passert de gyldne 40, men jeg ken ikke akkurat si at ser at pisk skal ha noe med å forløse følelser….sex, dominans, erotikk osv osv, det sitter jo inni skallen, ikke i en pisk eller dildo eller en penis……

  8. anne
    11. august, 2008 at 09:55

    Enig med Thomas.
    Bdsm er en spennende og deilig verden.
    Å gå inn i en D/S relasjon er en kunstart ikke alle mestrer men den sterkeste form for kjærlighet når utvikles mellom to. :-)))

  9. Sivert
    11. august, 2008 at 15:22

    Anne: Så du tror ikke at Bdsm har med annet å gjøre?? Tenker da følelsesmessig, og litt dypere enn vanlig å tenke i Norge.

  10. 6. november, 2008 at 04:16

    Hver sin lyst sier når jeg 😉

  11. MEG
    4. desember, 2008 at 09:25

    Dette har ikke mye med sex å gjøre, som dere tror. Hans Scheike er en videoproductions side som lager spankingfilmer. Det eneste som skjer er at kvinnene får en god gammeldags omgang med ris på rumpa over fanget! Om de ikke tenner på den som gjør det, så synes de at det kanskje er mest realistisk med en eldre mann (jf far-datter rollespill osv). De som ikke er interessert i slik form for underkastelse/oppdragelse skjønner heller ikke dette. Vanlig sex er nok ikke vanlig og da trenger en jo ikke å tenne på mannen sexuselt, det er liksom spankinga som er det opphissende og hvor en får utløp for fantasiene med å være slem pike……jaja, vanskelig å forklare, men dere skjønner kanskje.