Altamagazin
Mine tanker & meninger

Slår barn

Det er ikke makt bruk Arne Johannessen i politietsfellesforbund, det er mishandling og legemsbeskadigelse mot et barn. Dette opprørte meg virkelig.
Selv om ei jente på 15 år spytter en politimann eller en baker for den del i ansiktet, så SKAL voksnefolk ha såpass med selvkontroll, at man slår ikke uansett. De slagene som politiet brukte mot jenta, kan ikke unnskyldes selv om jenta spyttet på en av politimennene. Hadde jeg som voksen mann gjort det samme, hadde jeg blitt bura inn tvert for å ha slått jenta, og jeg ville ikke fått noen avslag i straffen, fordi at hun spyttet på meg, men jeg hadde fått korreks av dommeren, fordi jeg ikke hadde bedre selvkontroll i situasjonen.Nå synes jeg jaggu meg justisministeren bør rydde opp innen politiet, slik at ungdom og andre igjen kan få tillit til politiet, da politiet sjøl tydeligvis ikke klarer å luke ut de såkalte rotne eplene i staben sin. Enda forlanger politiet høyere lønn, er det for å mishandle flere eller?
Synes ikke politiet burde få ei eneste krone ekstra i lønn, FØR dem har ryddet innen etaten og fjernet de såkalte rotne eplene i etaten, da kan det bli snakk om mer lønn, men rydd først opp innen etaten slik at folk igjen har tillit til politiet, det burde være et minimumskrav fra statensside, hvis ikke, så blir det ingen lønnsøkning. For slik det er i dag, kan det ikke være. Samfunnet kan ikke ha voldsforbrytere som jobber underbeskyttelse av et politiskilt og aldri blir fjernet og straffet. Nok er nok.

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0 (from 0 votes)
Share

Publisert 19.09.2008 i Samfunn // Del på Facebook // Del på Twitter

39 kommentarer til “Slår barn”

  1. Kjetil

    Er du mindre begavet? At politiet ikke skal få lønn før de har ryddet opp? Snakk om å skjære alle over en kam. Vi skal være klar over at politiet gjør en enorm innsats med små ressurser. Selvsagt skal ikke politiet slå. Allikevel skal vi huske på at når man snakker om 15-17 åringer som barn, så kan det her være snakk om personer som har begått handlinger som ville gitt en strafferamme på opptil 21 år dersom de hadde vært 18 år og 1 time gammel når handlingen ble gjennomført. Vet selv om saker der 15-17 åringer bedriver grov kriminalitet, tortur av andre mennesker, drapstrusler ovenfor politi og barnevernsansatte, men ettersom de er barn blir ingenting gjort. Ikke engang mobiltelefonen har de lov å ta fram dem fordi det krenker deres rettigheter….

    Ta deg en chill-pill. Det er som regel en meget god grunn til at ting skjer og media dekker bare en side av saken.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  2. Rub1

    Helt enig med deg »Sivert». Denne politibetjenten fortjener å få en straff han lærer av. Suspansjon uten lønn eller oppsigelse. Dette er en mann som trolig slår barn og kvinner generelt. Kanskje han slår sin egen dame eller barn, hvis han har det selv. Det er ikke lite sannsynlig, og folk som dette er det ingen grunn til respektere, til tross for politiskiltet de gjemmer seg bak. Hvorfor skal politi få særbehandling når de holder på sånn?? Det er ikke rart folk i enkelte situasjoner tar saken i egne hender når man ikke kan stole på politi… De fortjener heller ikke lønnsøkning da de viser seg at de ikke gjør en bra nok innsats fra før av…
    SKJERP DERE POLITI!!!!!

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. Stine

    «Politiet anmeldte jenta for vold, legemsfornærmelser og forulemping av politiet på grunn av spyttingen.
    Jenta, som nå er blitt 16 år, ble dømt i Oslo tingrett 17. september, blant annet for forulemping av politiet.»

    Denne jenta blir dømt rimelig kjapt for blant annet å ha spyttet på politiet, mens denne politibetjenten fortsatt er i jobb fordi saken er under etterforskning??? det står jo til og med at retten har bevis for at mannen slo henne..hva skal etterforskes??

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  4. Sjokkert

    Det er jo helt skammelig at politiet anmelder jenta/barnet og at hun har blitt dømt for forulemping av politiet, og anmeldelsen jenta gjorde mot politiet er enda ikke unde behandling. Det verste av alt er at denne politi mannen fortsatt er ute i Oslo’s gate og «patruljerer»…..SKAMMELIG.

    Dette er vel bare nok et eksempel på at retts systemene ikke er i favør mot oss vanlige folk når vi må kjempe mot staten. SKAMMELIG.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. Sivert

    Om barn har begått kriminellehandlinger, så legitimerer ikke det uansett en ny kriminellhandling fra politietsside som f.eks vold og slag, uansett. Om noen dreper min mor, så gir det ikke meg rett å å begå en kriminellhandling mot dem som gjorde det.
    Så før politiet har fått luket ut og fjernet de såkalte råtne eplene i sin etat, så fortjener dem ikke lønnspålegg. Dem som SKAL ha rent rulleblad gjennom hele sin yrkeskarriere noe som er kravet til politiet, da får dem vise at dem har det, ikke ty til vold mot barn for at vedkommende ikke kan kommunisere med barn eller mangler selvbeherskelse. Kravet skal være strengere til politiet enn andre, da dem håndhever Norgeslover ovenfor andre mennesker og skal følge den, ikke bryte Norgeslover, ved å mishandle barn og ta livet av folk, da har dem ingenting i politiet å gjøre.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. Sivert

    Sjokkert: Det er helt vanlig innen politiet å anmelde kjapt hvis dem blir spyttet på eller lignende, da dem som regel vil lede oppmerksomheten bort fra det gale dem sjøl gjør, enkel psykologi.
    Kjenner etaten temmelig godt fra innsiden.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. Dette er jo blandt annet hva politiet krever høyere lønn for – ta fra sinte menn kniven, slå småjenter, tiltale publikum osv. – det er ikke såååå lett å være politi …

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. Når jeg leser denne sake, så kjenner jeg at jeg blir forbanna langt inn i sjela. Her snakker vi om et barn som er på institusjon. Hvorfor er hun der? Hvorfor rømte hun hjem til mor? Har selv erfaring med barn fra barnehjemsinstitusjoner og dette er ikke noen små nusselige vesener. Aller er ikke barn det er begått overgrep på, eller hatt det vondt i hjemmet. Nei dette er garva kriminelle vesener på 15 år. Ondskapsfulle som fy. Kanskje påvirket at dop.
    Noen ganger trenger disse å bli tatt litt hardt. Jeg sier ikke at løsningen er å slå. Her har det skjedd noe som ikke skal skje, men jeg kan godt forstå at politimannen kan ha mistet hodet. Som jeg sa tidligere, så er ikke dette små søte jenter, med fletter i håret og foldeskjørt.
    Dette kan være et provoserende, spyttende, obskønt vesen, som gjør alt hun kan for å provoser frem den reaksjonen hun fikk. Deretter spiller hun videre på dette og sier at han også sparket osv, osv

    Her trengs det erfaring for å kunne forstå!

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. Sivert

    Uansett hva barn gjør og sier, så INGEN rett å slå et barn og uansett hvor lyst manhar til slå, SKAL en polititjenestemann / kvinne ha såpass beherskelse at dem takler situasjonen, det står det i tjeneste innstruksen til politiet, og det har dem fått utdannelse til å takle også, men når dem vitterlig ikke takler å håndtere barn, uten å slå, så har dem ingenting i politiet å gjøre.
    Vet mange kriminalsaker hvor polititjenestemenn/kvinner har sluppet unna alvorlig tiltale, fordi kolegaer har beskyttet dem og lagt saken bort og holdt den skjult for media….finnes dusinvis av slike saker…..

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. Ja du vet og du har lest, men har du selv vært i den situasjonen
    det her blir fortalt?
    Har du blitt slått, sparket, spyttet, klort, etc.
    Du vet ikke hvordan du hadde reagert. Ja han er offentlig tjenestemann og skal ikke slå, men hvor langt kan folk få gå før
    politiet siet STOPP?
    Ja det finnes dusinvis av saker som forteller hvor dårlig politi vi har i Norge. De er ussle personer som allerede i dusjen om morgenen planlegger hvordan de kan få utøvet litt vold den dagen også.
    Gi deg, bli voksen, bli politi og erfar for en ukes tid!!!!!

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. Sivert

    Solami: Jeg trenger ikke bli politi for å kjenne deres hver dag, til det har nok av dem rundt meg i familien, både innen kripos og andre etater innen politiet. Dem er like rystet hvodan denne politimannen reagerte som jeg er.
    Politiet har psykologi som fag under utdannelsen, da skal dem kunne praktisere psykologien sammen med såkalte sosialeantenner, og dem skal kunne håndtere slike saker som dette uansett. Så det at vedkommede politimann slo denne jenta, finnes det overhode ikke unnskyldning for, da han SKAL takle dette bedre enn en far gjør og forstå hvorfor jenta spyttet på han, noe han sikkert også forstår, men tydeligvis mangler det som heter selvbeherskelse og kontroll over sin aggresjon. For ingen voksne mennesker slår et barn, hvis man har noenlunde med sosialeantenner og forståelse for barn.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. Freddie

    trodde virkelig at politiet ikke skal bruke vold annet en når liv eller helse står på spill. Enten det er et barn eller voksen så er det ingen grunn for at politiet skal slå en fordi at en blir spyttet på. Slik som politet oppfører seg til vanlig så må jeg nesten si at en kan forstå at de blir spyttet på. En arroganse og mangel på vanlig folkeskikk i politiet skal en lete lenge etter. Er ikke rart at vanlige folk også unngår å ha noe med de gjøre. Det virker nesten som at loven ikke gjelder lenger for etaten. Har de glemt at de også er hva en kaller service etat. De er biltt til en egen stat i staten. Noe må absolutt gjøres med å rydde opp i de rekkene.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. 15 år barn? Ungdom? Ungdom på vei til å bli voksen, men det er ikke saken.
    Det er så lett å preke når man ikke er oppe i situasjonen selv. Det samme gjelder alle dine politivenner/fam, både eksternt og innen Kripos.
    Vi var ikke der og ja han skulle tatt seg sammen. Han gjorde ikke det, og kanskje han angrer. Alle gjør vi feil innen jobben, men alle blir ikke HENGT slik som politiet. Gjør du en feil, så står det kanskje ikke på trykk VG/Aftenposten.
    Jeg er uenig med deg, og jeg har kanskje ikke så rent lite erfaring selv. Vi er bare mennesker, det må du ikke glemme.
    Vi må tenke litt logisk også.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  14. Sivert

    Politiet har lov å pågripe, sette på håndjern og holde vedkommende i fast grep, men dem har IKKE lov å slå eller bruke annen vold, da begår dem en straffbarhandling / kriminellhandling som skal straffes på liklinje som alle andre i samfunnet. Det er enkelt, og kan dem ikke følge lovene, har dem ingenting i politiet å gjøre, da bør dem for ungdommenes del og andre menneskers del finne seg et annet yrke. Mer kriminelt vanskelig er det ikke Solami.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. Killer

    Snut er ut

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. Sivert

    Solami: Den artikkelen på bloggen din er direkte latterlig, unnskyld meg, men det mener jeg. For det finnes ikke unnskyldning for å bruke vold mot barn, som i dette tilfellet og den unnskyldningen vil aldri bli oppfunnet heller for å legitimere vold mot barn, for det er vold mot barn når man slår. OM man er politimann eller baker eller kokk, så er det ingenting som legitimerer vold mot barn.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. Håper jeg ser deg på gaten i uniform en månedstid, så kan vi snakkes etterpå.

    Glem heller ikke at det alltid er to sider av samme sak.

    Vi to blir ikke enige, men det er jo det som krydrer hverdagen.

    Ha en god helg.

    solami

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. Sivert

    Hva skal du da gjøre hvis du ser meg uniform da Solami?? lurer….

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. Kanskje du da har fått en annen oppfatning av yrket og tankene rundt det.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  20. Ronald

    Håper han lavpanna hoppefrosken av en purk får sparken!
    Uansett hva faen så slår man ikke unger. DA er man mindrebegavet!

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. CHRISTIAN KRABEK

    Er det noe nytt at politiet bruker unødvendig mye vold? synes vi har slitt med det i bergen i mange år, typisk og motanmelde jenten for spytting og sånn oppførsel av de som skal holde lov og orden er langt under LAVMÅL, synes der har vært mange episoder med de lovlige forbryterne i det siste, skal ikke beskylde alle men det er skremmendes hvor mange av de som skal håndheve loven som ikke kan de Norske Lover. I dette tilfellet vil som vanligt saken bli henlagt pga bevisets stilling (går ut ifra hun var alene med politiet)+ desverre for hun barnevernsbarn strippet for egne meninger. Og som kjent det blir SEFO som etterforsker og de er politifolk de og. En positiv ting om politiet de er lojal mot hverandre…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. Sivert: Om du syntes bloggen min er latterlig, ok. DU har da lest den og da har jeg oppnådd det jeg ønsket.

    Freddie: En tjenestemann er en servicemann, men i dag er de blitt sosialarbeidere. Når det gjelder narkomane og andre nederst på stigen, så sier de selv at politiet er dem de ønsker å prate med, så jeg vet ikke hvor du har dine erfaringer fra.
    Hvordan møter du dem? De er tikl for deg, men de er da mennesker også. Mennesker med familier, småbarn, koner, som sitter hjemme og er redd for dem. Redd for alt de utsetter seg for.
    Tenk på det.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. Sivert

    Nei, har ikke lest den Solami :) bare så linken inne hos Vg.no

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  24. Politiet har snart ikke lov til å være politi. Nei, det er skurken som må vernes, ikke røres, ikke vise bilde av etc.Håndjern, hva er det?
    Vi klager på at vi ikke får service, og at politiet aldri kommer når vi ringer, eller når vi vil levere en anmeldelse. Snakk med politikerene.
    Det vi til syvende og sist vil ha er ikke et politi. Vi vil ha en myk person, en sosialarbeider, som aldri hever stemmen, aldri tar på oss, men alltid foirstår oss. Ja…….. og myke sko da.
    Det vi ikke forstår er at der ute er det en brutal verden. Folk stjeler, slår ,dreper, og ikke minst bryter seg inn i våre boliger. Hva hjelper det da med den myke sosialarbeideren?
    Ingen ting, det eneste han kan er å forstå deg ihjel. Det hjelper sikkert?
    Lykke til

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  25. Sivert

    Det er faktisk ikke hva dette er tale om Solami. Det er snakk om at selvom man er politimann, så skal man følge loven, what so ever.
    Og hvem som utøver volden har ingenting med saken å gjøre, straffes skal man uansett om man er politimann eller annen mann. Det skal og bør være likhet for loven, er det ikke det, så oppstår det mistillit til politi og rettsvesen, noe som har skjedd forlenge siden.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  26. Sivert

    For å sitere en politimann som har jobbet i narkopolitiet i Oslo +++++++*sitat* kan jeg ikke opptre og behandle folk slik at dem føler seg rettferdig behandlet ut ifra hva dem har gjort, så har ingenting i politiet å gjøre mer*
    Det er sånn det skal være, ut ifra det vokser også respekten for politiet og hva dem står for.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  27. Gjort er gjort. Jeg er sikker på at han angrer, men vi er verre en statskirken.
    Vi tilgir aldri.

    Solami

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  28. CHRISTIAN KRABEK

    Politiet har ALDRI I NORGESHISTORIEN blitt straffet på lik linje med den vanlige Norske borger og i så tilfelle kan noen nevne 1 tilfelle der politiet har blitt dømt på samme premisser og har fått en dom som en vanlig (ikke politiker) Norsk borger?

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  29. Judas Jensen

    Slike politifolk har ikke forstått jobben sin. Samme om en 15 åring spytter deg i ansiktet… du skal være et menneske og ikke politimann når du har med unger å gjøre. Eneste som funker med slike politifolk er å gi dem sparken… får sikkert jobb i Vaktservice.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  30. CHRISTIAN KRABEK

    KJETIL. Politiet gjør en enorm jobb med små midler! de har stort sett de midlene de trenger det er bare og forvalte de rett, istedenfor og kjøpe ny bilpark hvert år kan bruke pengene på utearbeid, no er det vel blitt sånn at Oslo er scandinavias narkohovedstad og Norge er blitt et transittland til danm sverige og guderne må vite kor. noe som for 15 år siden ville hørtes helt skandaløst ut men desverre ser ut til og være sant. og da vil jeg gjerne vite hvor den enorme jobben blir gjort? Kanskje der blir gjort en innsats mot hvitsnippene men de skader stort sett ikke almindelige borgere. Blind vold, vold generelt, narko, våpen har eksplodert her i landet ikke bare i oslo, og er det ikke den vanlige borger her i landet som bør kunne gå trygt ute en kveld uten og måtte frykte for livet, for så gale er det faktisk blitt i våre større byer eller på verdesbasis små landsbyer og forsteder, det er tross alt vi som betaler for gøyen…og til den som klagde over at de måtte jobbe med narkomane ( noen som kan definere det ordet) og sosialklienter ka fan får deg til og tro du er noe som helst bedre enn disse. Satt engangt vakt for noen politiskolestudenter på majorstuen i Oslo hadde jeg brakt videre alt som ble sakt og gjort av disse ville de framdeles vært arrestert i et annet land enn Norge. HER ER DE FREDET.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. Tim

    Snut er ut å det veit vi alle. di slår og sparker folk uten helt å skjönne at di egentlig skal passe på oss. Morrapulere det et er det snuten er. selfölgelig fins det bra snut også men. saker som det her viser nok en gang at det er fler dårlig snut en gode. di får sikkert ikke fengsel strff eller mister jobben sin heller. ta heller å pröv å slå oss som er litt större så skal vi vise dem. FUCK SNUT

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  32. CHRISTIAN KRABEK

    Solami du høres ut som en machopolitimann som tror du kan alt. Men når det er sakt så kunne politiet godt vært utstyrt med våpen både eletrisk og skytevåpen og når det gjelder skoene kan der godt være vernetupp på,¨og av og til må der handles skikkelig, men synes også der burde være en opplæring som sier når, noe som tydeligvis er et stort problem. Dokkar trenger ikke leke cowboyer hele tiden. Gleder meg ikke til den dagen politiet får våpen, blir nok noen uskyldige offer der ja.HÅPER JEG TAR FEIL

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  33. CHRISTIAN KRABEK

    Solami du høres ut som en machopolitimann som tror du kan alt. Men når det er sakt så kunne politiet godt vært utstyrt med våpen både eletrisk og skytevåpen og når det gjelder skoene kan der godt være vernetupp på,¨og av og til må der handles skikkelig, men synes også der burde være en opplæring som sier når, noe som tydeligvis er et stort problem. Dokkar trenger ikke leke cowboyer hele tiden. Gleder meg ikke til den dagen politiet får våpen, blir nok noen uskyldige offer der ja.HÅPER JEG TAR FEIL. Og til DU POLITIMANN SOM SLÅR EN 16 ÅR GAMMAL JENTE DU MÅ LIDE AV KRAFTIGE MINDREVERDIGHETSKOMPLEKSER. 16 ÅR JENTE !!!??? DU POLITIMANN BURDE IKKE DU BARE DRITE OPPI SÅNT OG HEVE DEG OVER; SELVFØLGELIG ER JENTEN FRUSTRERT FØRST TATT AV BARNEVERNET SÅ KOMMER POLITIET FAN OG OG HENTER HUN FRA MOREN DET ER KLART JENTEN BLIR FRUSTRERT OG AT DOKKAR BURDE VÆRE KLAR OVER DETTE,

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  34. Judas Jensen

    Kjempejobb… not… som enkelte hevder her gjør politiet en kjempejobb. Det er en VITS ! ! ! All den tid det finnes elementer som ikke har rett holdning gjelder dette for alle i etaten!

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  35. CHRISTIAN KRABEK

    og ta de nødvendige forhåndsregler for dette. virker som her er fullstendig mangel på respekt for mennesker her. Og då mener jeg fra politi og barnevers side. 16 år bør hun ikke få bestemme selv???????????????????????????????????????????????????????????
    ???????????????????????????????????????????????????????????????

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  36. CHRISTIAN KRABEK

    Til Tim pass på du kan risikere og bli tiltalt for politisjikane for dette her, og det har vel en strafferamme på linje med voldtekt…!!!

    Og en siste ting HADDE JEG SLÅTT MIN SØNN/DATTER I ANSIKTET PGA HAN HUN SPYTTET PÅ MEG HADDE BARNEVERNET VÆRT DER MED DET SAMME OG I VÆRSTE FALL HADDE HAN HUN HAVNET PÅ FOSTERHJEM, HADDE DET VÆRT I PØLSEKØEN PÅ TORGALMENNINGEN HADDE JEG BLITT TAUET INN BANKET LITT PÅ VEIEN OG FÅTT EN NATT OG ET STED MELLOM2-10000 KR I BOT.

    HER KOMMER IKKE TIL OG SKJE NOE SOM HELST…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  37. Arild

    Liker ikke at Arne Johannessen sier at noen ganger må politiet ty til makt i forbindelse med saken der den 15 år gamle jenta spyttet på politiet og ble banket opp som «straff». Arne Johannessen syns da det er greit å banke opp barn og er uenig i FN`s barnekonvensjon. Skremmende, men jeg er ikke overrasket. Det er så mye kameraderi i denne etaten at uansett hvor mange de hadde drept evt. så hadde kanskje èn av 100-200 blitt ilagt bot for det. Legg merke til hva det skrives om hvordan ansiktet hennes så ut da hun ankom institusjonen. Enten var slaget veldig hardt eller så hadde hun fått flere slag. Noe hun også hevdet, men det var det ingen som hadde sett. Er litt imponert over den ene tjenestemannen som faktisk vitnet mot sin kollega ang slaget. Han har kanskje barn selv?

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  38. Sivert

    Hvis den politimannen tror jenta blir bedre og endrer adferd med at man slår henne, enten må han være stokk idiot eller så har han fått utdannelsen via postordre. For ingen normalt tenkende mennesker tror at vold / slag er med på å hjelpe ungdommer som er på institusjon av en eller annen grunn.
    Skulle før tatt og svelgt den spyttklysa hun evt hadde spytta i ansiktet mitt, før jeg sank så dypt at jeg slo en jentunge på 15år….for dypere kan man ikke synke som menneske

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  39. Jeg tror ikke han slo for å få henne til å endre adferd. Da hadde barnevernsboliger stått tomme. Det jeg sier er at politiet gjør en god jobb med få midler. Det er politikerne det står på. Hva velger man, en kone som blir banket eller en som har blitt frastjålet bilen?
    Saken er lett.
    Hva mellom en overdose eller et butikktyveri?
    blind vold eller ran?
    Ja hva gjør man. Det virker som dere har fasit på alt. Skriv den ned og send det til våre politikere. Dere er en resurs.
    Tilbake til han som slo. Det e alltid et råttent eple i enhver etat, men dette tror jeg var en engang forteelse. Den som ikke har ungdom kan faktisk ikke forstå hvor «jævlige» og ondskapsfulle de kan være. Jeg har det!
    Ta dere en tur ut i gata og se og føl hvordan det står til!
    Jeg er verken macho eller purk!

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Legg igjen en kommentar

CommentLuv badge