Vaksine tar liv

Print pagePDF pageEmail page

Ser nå på tv2 netside at 4 svensker døde etter  å ha fått vaksinen mot svineinfluensa,- var dette tilfeldig eller er det direkte konsekvens av vaksinen? lurer. Dette bør det svares på ved at det også legges dokumentasjon på bordet, og det før dem fortsetter med vaksinasjonen her Norge.

Nå antar jeg at både svenske og norske myndigehter vil dysse ned dette og aller helst slippe å undersøke saken videre, om det er vaksinen som er direkte forandledning til disse dødsfallene,- må si dem kom på et meget spesielt tidspunkt, rett etter vaksinanasonen var startet i Sverige.

Dette må jo være veldig dårlig nytt for FHI som nå har drevet med massiv propaganda i flere uker for å få nordmenn til å la seg vaksinere, og når dem nedelig kommer igang i både Sverige og Norge, så dør det 4 personer som har fått vaksinen,- få dødsårsaken på bordet snarest sier jeg, dette har folk krav på å vite, da det er trossalt mange som har tatt vaksinen i Norge og det er mange som går å venter på å få den. Få dødsårsaken på bordet snarest og stopp vaksinasjonen inntil dødsårsaken er kartlagt og man vet sikkert hvorfor de døde.

Siden dødsårsaken ikke er offentliggjort, så antar jeg dem ikke vet hvorfor dem døde, men si at det er vaksinen som var årsaken, hvor mange skal vi da ta livet av før vi stopper å vaksinere folk her i landet? lurer Og siden vi vet at både det svenske legemiddelverket og FHI i Norge har forbindelser til legemiddelindustrien, så et jeg også at dem ikke vil være særlig inntressert i å offentliggjøre resultatene av de dødsfallene hvis det viser seg å ha med denne vaksinen å gjøre, penger.

Sålenge hverken Sverige eller Norge har offentliggjort dødsårsaken til disse 4 svenskene som har fått denne vaksinen, så vil jeg fremdeles oppfordre folk til ihvertfall å være ekstemt forsiktig med denne vaksinen,- og det skulle ikke forundre meg om dødstallene kommer til å eksplodere i mnd fremover,- da er det enda større grunn til å stille spørsmpl ved vaksinen og være enda mer skeptisk til denne vaksinen, som enda ikke er prøvd ut,- men både svensker og nordmenn skal være  forsøkskaniner på denne vaksinen, er det resultatene av de forsøkene som begynner å komme inn ?? lurer

Tv2 , Tv2 , Tv2 , Tv2 ,

Stem:
Share

  9 comments for “Vaksine tar liv

  1. lala
    24. oktober, 2009 at 16:59

    Leste du artikkelen eller?? En vanlig dag i oktober dør mellom 200 og 250 mennesker i Sverige. Folk slutter ikke å dø av diverse årsaker fordi de får en vaksine. De som dør blir obdusert, for å utelukke at vaksinen har noe med de tå gjøre. Om den skulle ha det får du nok fort høre det.

  2. Sivert
    24. oktober, 2009 at 17:05

    @ lala: Det får så være at 200 – 250 mennesker dør daglig i Sverige,- men det uomtvistelig mistenkelig når 4 friske mennesker som ikke tilhører noen risikogruppe dør innen 24 timer etter at dem hadde fått vaksinen, må si det er rimelig spesielt, og spesielt sammenfall.

  3. Eirik H.
    24. oktober, 2009 at 17:31

    Dårlig tittel på dette blogginnlegget må jeg si. Du har jo tydeligvis allerede bestemt deg for at vaksinen er farlig, og at den tar liv.

  4. Eirik H.
    24. oktober, 2009 at 17:33

    4 friske mennesker? De var syke!

  5. Sivert
    24. oktober, 2009 at 17:59

    @Eirik: Ikke ifølge svenskradio, så var det helt friske mennesker, uten noen tidligere sykdommer,- men skulle det være feil, så skal jeg sørge for at det blir rettet oppi når det blir bekreftet fra svenskemyndigheter, følger en del med i svenskemedier og danske.
    Nå har jeg vært skeptisk til vaksinen ja, og er det fremdeles,- men ikke mer skeptisk til den enn til andre medisiner som jeg får hos mn fastlege, og jeg spør alltid om bivirkningene og tar ei vurdering selv i tillegg til det min fastlege sier,- men nå har det kun til nå hendt engang jeg har forkastet medisiner fått fra min fastlege, det var en leddgikt medisin som har ekstreme bivirkninger på indre organer, da valgte jeg heller å kun bruke smertestillende, da det tar mindre på indreorganer enn leddgikt medisiner gjør.

    Men jeg sier som jeg alltid har sagt, spør om bivirkningene på medisinen før man putter den i munnen,- men i dette tilfellet med denne vaksinen, så vet dem enda ikke skadevirkningene, langtidskader og alle bivirkningene, da bør man være skeptisk og gå noen runder både med sine fastlege og seg selv, før man tar denne, og ikke bare svelge alt rått som kommer fra legemiddelindustrien.

  6. Sivert
    24. oktober, 2009 at 18:06

    @Eirik: Tv2 sier at dem hadde hjertefeil, greit,- la oss si dem hadde det og at det er korrekt. Men da lurer jeg på. Hvordan virker denne vaksinen innpå hjerterytmen? Hvordan virker den i forhold til blodpropp?

    Hvorfor spør jeg? Jo, som jeg nevnte ovenfor så fikk jeg leddgikt medisin utskrevet,- birvirkningene var bl.a stor fare for blodpropp og hjerteinfarkt og for å få hjerneslag, og den veldig skadelig for nyrer og lever med store skadevirkninger.
    Dette som så ut til å være en uskyldig og god medisin for leddgikt, var livsfarlig å spise fordi man rissikerte mange andre farlige sykdommer,- derfor vil at jeg folk skal være skeptiske og alltid spørre om bivirkningene på medisiner og vaksiner, ikke for min del, men for sin egen del.

  7. Eirik H.
    24. oktober, 2009 at 18:55

    Ingrediense i denne vaksinen har blitt brukt i tidligere vaksiner, så da er det stor sannsynlighet for at bivirkningene er de samme.

    Jeg tok vaksinen på torsdag, og har ikke merket noe annet enn litt verk i armen og kroppen. Disse bivirkningene er vekke nå. Men, dette er akkurat de bivirkningene de regnet med vaksinerte ville få. Så sannsynligheten for at denne vaksinen vil medføre død osv er vel ikke direkte stor. Du må ikke glemme at du risikerer død ved å ikke ta vaksinen også. Når det gjelder dette, er jo dødsfallene høyere hos uvaksinerte per i dag.

  8. Robin
    25. oktober, 2009 at 18:58

    Disse menneskene var svær syke fra før.

    Jeg bare siterer fra artikkelen:

    «Professor Björn Olsen i infeksjonssykdommer mener det ikke fins noen sammenheng mellom personenes død og vaksinen.
    De var svært syke personer. Deres tid var nok over, uavhengig av vaksine eller ikke. De døde ganske enkelt av døden. At en person dør etter å ha tatt svineinfluensavaksinen, behøver ikke å bety at det var vaksinen som var årsaken til dødsfallet, mener Olsen.»

    Vet du noe mer enn alle oss andre?

  9. Teddy
    29. oktober, 2009 at 13:31

    I 1976 truet det samme viruset, H1N1, med en pandemi – med utgang i USA. Der ble det igangsatt massevaksinasjon – som etter noen måneder måtte avsluttes fordi det var flere dødsfall pga vaksinen enn av sykdommen. Det ble heller ingen pandemi den gangen.