Bryster – Ekte eller silikon

Print pagePDF pageEmail page

Jeg ble fristet til å skrive en egen artikkel her på bloggen om bryster og følge opp innlegget fra bloggen Tidskontroll, men da ut ifra et synspunkt fra en mann som har passert de gylne 40, d.v.s snart 42.

Etter min mening så skal brystene være ekte, ikke noe saltvann eller silikon innlegg i dem,- det er både penest, mest sexy og ikke minst, dem er mest behagelig å ta på som mann. Å ta på steinharde stilikon bryster er ikke godt, og hvis damene skulle være i tvil,- vi mannfolk ser med engang om brystene er ekte eller ikke, og når man da tar på dem, så får vi bre våre antagelser bekreftet. Så når ei jente ligger å soler seg på ei strand med eller uten bh,- så ser man om brystene er ekte på lang avstand, så er det ikke mulig å skjule at man har silikonbryster eller ekte.

Men nå er det jenter som sier dem vil ha større bryster, fordi andre jenter har det osv osv,- hva har andre jenter med dine bryster å gjøre? Står dere å måler dem eller? Selvom det finnes menn som føler dem har liten penis og vil ha den større,- så står ikke vi mannfolk å måler penis størrelse i dusjen eller andre steder og det er får menn som vraker dama for at hun har småbryster, har enda ikke møtt en man som har gjort det på det grunnlaget.

Så jenter, vær fornøyd med den kroppen du har og de brystene du har og ikke «ødelegg» dem med noe innplantater og silikon, det vil du angre på,- og kanskje på toppen av det hele får kjeft av typen for å ha gjort det, fordi han liker ekte bryster,- tenkt tanken?

Stem:
Share

  11 comments for “Bryster – Ekte eller silikon

  1. 8. januar, 2010 at 22:32

    så flott du ble inspirert! Silikon er no dritt! *Pjuk* men det kan være fint å se på – innimellom!
    .-= Tidskontroll´s last blog ..Bare en Fredag! =-.

  2. Sivert
    8. januar, 2010 at 22:35

    @Tidskontroll: Ikke fint å se på engang, virker motbydelig for å si det pent,- jeg kan se silikonbryster på lang vei, dem har nemlig en spesiel måte å oppføre seg på og bevege seg på, som aldri slår feil, og frister ikke til å ta på og føle på.

  3. 9. januar, 2010 at 19:23

    Det er forskjell på om man tar inn silikon fordi man egentlig har størrelse A og vil ha B og når man egenlig har A og vil ha J og da… Jeg kan forstå at enkelte velger å putte i litt for å få en bedre dimensjon på kroppen, men at man vil ha så store pupper at man får ryggproblemer et par år fram i tid… Det skjønner jeg ikke!

    Eller så er jeg forsåvidt ikke noen fan av silikonpupper jeg heller gitt… De er ikke fine å se på og de er ikke gode å ta på =P
    .-= Siven´s last blog ..Bondeknøl… =-.

  4. Sivert
    9. januar, 2010 at 19:52

    @Siven: En ting er at det ikke er pent og ikke god å ta på,- men enn med typen som ligger i senga ved siden av å rissikere å få steinharde bryster planta mitt i panna mens han sover og aner fred og ingen fare 😀 ??

  5. 9. januar, 2010 at 20:23

    Hahaha xD
    .-= Siven´s last blog ..Bondeknøl… =-.

  6. 9. januar, 2010 at 20:44

    Enn hvis dama legger inn silikon bare for sin egen nytelse?
    .-= Sexy Sadie´s last blog ..Fredagskveldartigheter =-.

  7. Sivert
    9. januar, 2010 at 20:48

    @Siven: 😀 opplevd lignende 😉 eks samboer 🙂

    @Sexy Sadie: Nytelse ? Jeg ser ikke helt nytelsen i å ha 2 ballonger foran som kan sprikke med minste berøring eller hvis noen kommer borti dem.

  8. Sivert
    9. januar, 2010 at 20:55

    Jeg har hatt samboer med et ekstremt front parti, str husker jeg ikke i farta, men noe sier meg at det var g/h cup,- og de var naturlige, ikke noe silikon, kan ikke si det var såååå behagelig å få dem i nesen hver gang hun rørte på seg i senga 🙂

  9. 16. januar, 2010 at 03:54

    Bildebruken i posten stod ikke helt til forventningene med tittelen på posten 😛
    .-= picxx´s last blog ..Rabattkoder og kupongkoder =-.

  10. Anita
    19. mars, 2010 at 21:43

    Hmm, jeg har silikon.. ikke er de harde å ta på, de ser ekte ut, ingen på stranden kan se at det er silikon.. Jeg har bare fått kommentarer på at de er flotte. Tror ikke dere vet helt hva dere snakker om 🙂
    Alle har vær sin smak, sånn er det bare.. men harde å ta på, er de ikke.. faste er heller et mere rett ord 😉

  11. Sivert
    20. mars, 2010 at 16:17

    @ Anita: Mulig du ikke ser det visuelt at det er silikon i dine bryster, men jeg som mann ser det på lang vei,- det har bl.a med hvordan brystene rører på seg og hvordan dem beveger seg når jenta beveger seg og hvordan formen er på dem når jenta ligger å soler seg bl.a,- dette ser menn, ihvertfall de mannfolkene som har fått noen år på baken og som har vært borti jenter før.