Google test

Print pagePDF pageEmail page

Jeg måtte teste google nå ikveld,- må si det kommer opp mye rart. Jeg gjorde 3 tester, lurer egentlig på hva dem i google dirver med på fritiden og hva egentlig folk søker på.

NEI,- jeg vil overhode ikke bli gravid,- og jeg tviler sterkt på at det er mulig…….

Greit at man synes getter er fine dyr….men vi menn trenger da ikke stirre på den som om den er ei sexy dame eller ?

Lurer på om dette er vaksine mot Siv Jensen ? Eller bare for Siv Jensen ? Eller er det en vaksine som Siv Jensen tok mot svineinfluensaen ?

Stem:
Share

  8 comments for “Google test

  1. 27. januar, 2010 at 19:56

    «Menn som stirrer på geiter» er en film :o)
    .-= Tidskontroll´s last blog ..Tannlegeskrekk! =-.

  2. Sivert
    27. januar, 2010 at 20:00

    @Tidskontroll: Tviler ikke 🙂

  3. 27. januar, 2010 at 20:45

    I dagens aviser stod det om gravide menn, så det er ikke umulig 😉 hehehe…

    Jeg skulle holde «Herrenes tale» for noen år siden og da benyttet jeg meg av å google menn, gutter, mannfolk etc…og fikk materiale til en hel tale som ble ganske morsom! Jeg heier på google!
    .-= Lene Johannesen´s last blog ..Jeg velger å smile =-.

  4. Sivert
    27. januar, 2010 at 22:13

    @Lene: Mulig det går å bli gravid, i disse tider er vel alt mulig, men NEI, dere damer skal få ha den biten i fred for meg, og det frister ikke å presse ut en melon heller for den del 🙂 😛

  5. 27. januar, 2010 at 23:18

    @Sivert: sikker på at det ikke frister? Hehe.. vi kvinner er vel mere rustet for smerte enn dere menn så det er best vi står for den jobben! 😀
    .-= Lene Johannesen´s last blog ..Jeg velger å smile =-.

  6. Sivert
    28. januar, 2010 at 07:46

    @Lene: Det frister overhode ikke å bli sprengt nei :)i så tilfelle må det da blitt en dritt unge :-)hehehe,- så det nok best dere tar den jobben ja 🙂