Hva blir neste – Frp

Print pagePDF pageEmail page

Jeg synes det nå begynner å bli noen såkalte sex-skandaler med frp-topper, eller andre begåtte kriminelle handlinger og lovbrudd, men det kan skje i alle partier,- men spørsmålet er » hvordan håndterer partiledelsen dette ?»og » hvordan uttrykker partiledelsen seg om saken ?»

Jeg må si som husker Søviknes-saken at denne saken med Trond Birkedal håndteres like kritikkverdig fra ledelsen i frp. Man prøver å tie saken ihjel, og håper at media glemmer saken en dag,- og man sier bare litt av det man har visst innternt i partiet. Når saken sprakk i media, burde frøken Jensen ha uttalt til media » jeg vil kommentere saken etter jeg har sagt til politiet det jeg vet og har hørt, så får dere høre det etterpå» – men gjorde hun det ? Nei, hun sa at hun er forferdet, skuffet og at partiet skal ta seg av Birkeland». Det jeg perosnlig reagerte på med den uttalensen var at hun IKKE nevnte å ta vare på de unge i Frpu som var blitt utsatt for overgep og  krenkelser i form av snik filming,- ikke et eneste ord. Nå viser det jo seg at det er aksept internt i Frp å støtte og hjelpe sentrale partimedlemmer som begår kriminelle handlinger, nærmest et klapp på skuldra for godt utført jobb. Enn å støtte og hjelpe de som er ofre i saken ??

Nå kan egentlig Frp takke seg selv for at folk utelukkende fornbinder dem med «lov og orden partiet» som alltid har i media har slått ned på de som begår kriminellehandlinger og som blir straffet og som alltid har stått for mer politi i gatene osv osv, noe som var varemerket til tidligere partileder Carl I. Hagen,- dette hører med til historien om Frp, viktig del også. Det Frp kanskje da underveis ikke har tenkt på ved å gå så hardt ut mot de som begår kriminellehandlinger, er at da kan partiet samtidig bli et skalkeskjul for de som begår kriminellehandlinger og som ikke vil bli tatt / avslørt. Kanskje påtide å tone ned denne delen i partiprogrammet sitt og i media inntil man har fått luket ut de rotne eggene i egen kurv.

 

Foto: Dagbladet.no

 

Lurer på hva Carl I. Hagen mente i 2007 med at Birkeland har gått på tryne før men har lært ?? Evt hva har han lært ? På meg virker det som har han lært å forgripe seg på ungegutter, slik han er siktet for i denne saken, og er temmellig sexfiksert ved at han har snikfilmet mange nakne gutter med skjult kamera i egen dusj,- hvor forskrudd kan man bli ??

Jeg merker meg at det i flere medier meldes om at partiledelsen har visst at Birkeland har hatt seksuellomgang med en gutt på 15år,- da er det to ting som spesielt er meget allvorlig med det.

1) Det er straffbart å ikke gå til politiet når man får vite om lovbrudd som er begått.

2) Ved ikke ta tak i saken, og får gjort noe med den, så har man begått et nytt «overgrep» mot de guttene det gjelder, som allerede er blitt skadelidende nok.

Greit nok at godeste Birkeland hadde bursdag på tirsdag, og man er partifelle med han,- men man går ikke ut offentlig med støtteerklæringer eller skriver støtteerklæringer til han på facebook, det er rett og slett motbydelig og er direkte et nytt overgrep mot de guttene som er ofre i saken. Vet at iq er noe dritt av og til, men man kan ha litt sosialeantenner og litt sosialinntelligens om ikke annet. Eller har partiledelsen i Frp og tillitsvalgte i partiet totalt blottet for hva som sømmer seg og ikke i det offentligerom ??

Så det er kanskje påtide å få luket ut de rotne eggene i egen kurv nå godeste Siv Jensen før dere roper om enda strengere straffer og klager på innvandrere og asylsøkere ?? Hadde kanskje ikke vært så dumt.

Oppdatering 24.03.2011 kl 1850: Presseseansen som Siv Jensen og Geir Mo idag hadde med pressen i vanderhallen  på Stortinget var en slett avfære. Dem unnlot å svare på samtlige spm, og henviste kun til innterneregler og at dem angivelig skulle vært fulgt. Nå er nu engang saken slik at det er snakk om en 15årig gutt, altså mindreårig, dette burde dem tatt tak i umiddelbart ved å bringe saken til politiet sammen med gutten og hans foreldre, og sørget for at gutten fikk nødvendig oppfølgning og hjelp, vi har da enda som voksne mennesker et ansvar å ta vare på barna i dette landet,- men det mener tydeligvis Frp er politiets jobb å ta vare på overgepsofre og vi andre kan gi blaffen, og overse slikt.

 

Oppdatering 26.03.2011 :  Nå kommer det frem at både Geir Mo og Siv Jensen visst i 2009 om denne overgrepssaken mot dengang 15årige gutten, uten å foreta seg noe som helst, foruten å be gutten anmelde saken selv, hvis dem har gjort såpass, noe jeg sterkt betviler. Nå begynner flere tillitsvalgt i partiet å reagere, noe som både Redd Barna og Barneombudet også har gjort på hvordan saken er blitt håndtert av ledelsen i partiet. Nå har forøvrig også Siv Jensen også bekreftet ovenfor Aftenposten.no at hun ble orientert i 2009 om saken. Montro hvor lenge hun blir sittende hvis dette stemmer ? Det er ingen politiske partier som kan ha en leder og en statsministerkandidat som ikke griper inn i slike saker hvor det omhandler barn i sin egen organisasjon, da tilliten er borte til hvordan vedkommende partileder håndterer vanskelige saker, både innternt i partiet og ovenfor velgerne. Skulle tatt seg ut om Norges statsminister ikke gikk videre med en slik sak i eget parti og holdt kjeft om overgrep mot barn som han / hun visste om hadde skjedd,- skandale sier jeg bare. Da kan man jo spørre seg,- har vedkommende holdt kjeft om andre og enda mer allvorlige kriminellehandlinger osv osv ??

 

 

Vg , Vg , Vg , Vg , Vg , Tv2 , Tv2 , Tv2 , Vg , Vg , Vg , Vg , Vg , Vg , Vg ,

  36 comments for “Hva blir neste – Frp

  1. Kimste
    24. mars, 2011 at 14:00

    Lov og orden partiet sliter med lov og orden

    korrigerer men sex ser ut som en viktig del av peri kulturen. Man hadde jo Søvik som hadde sex yngre pike, og så var da han Simonsen, og nå nylig var det eklsudert kvinnelig som det skjedde noe med.
    Gutte sex og anna er jo tvilsom adferd?

  2. Mia
    24. mars, 2011 at 14:22

    Synes saken er forferdelig kjedelig, MEN ikke vanskelig aa se at VG melker dette for alt det er verdt!!! Skal bli spennende aa se om det samme gjelder den dagen en sv’er eller en annen AP’er blir beskyldt for noe lignende.

  3. Sivert
    24. mars, 2011 at 14:24

    @Mia : Ikke snakk om å melke saken for hva den er verdt, men det snakk om at en kanskje kommende statsminister har tiet om et kriminelt forhold, er det en slik statsminister som skal lede landet Norge ?? Blir sikkert bra 🙁 Og det skal velgerne IKKE få vite noe om før valget til høsten og i 2013 ?? 🙁

  4. Mia
    24. mars, 2011 at 14:34

    Folk tror hva de vil uansett, og jeg tviler sterkt paa om «vaar kommende Statsminister» har tiet om hun hadde vist hva som foregikk.

  5. Realist1n
    24. mars, 2011 at 14:39

    Hva er det å skjule da?

    Finnes det ikke råtne epler over alt?

    Hva med Palestinere som kaster stein og knuser Oslos gater.
    De blir kalt råtne epler blant fredlige demonstranter.

    Terrorister blir kalt Råtne epler av «gode muslimer».

    Hva med de som demonstrer mot Rasisme, mens samtidig får du SOS Rasisme bak deg som kaster stein og slenger dritt.
    Fredlige demonstranter kaller disse råtne epler.

    Hvorfor skal det være ulikt for ett parti?`

    Jeg er stolt medlem av Fremskritspartiet selv.
    Jeg velger å fortsette å stole på «uskyldig til det motsatte er bevist» og velger å vente til en evt Dom.
    Om Trond blir dømt er jeg takknemlig for at Ledelsen i FRP gikk til politiet med saken for å fjerne denne mannen fra partiet og alle verv.

    Dette har ingenting med partiet å gjøre, men ett råtent eple.

    Men populister som deg selv Sivert liker vel å bruke det for allt det er verdt.

    Skal vi bringe opp sentrale medlemmer av stortinget som svindlet til seg pensjon?
    Høyremannen som ble dømt for vold etc?
    Hva med Høyredama som poster rasistiske meldinger på facebook?

    Snakk heller po

  6. Sivert
    24. mars, 2011 at 14:40

    @Mia : Ho nekter å svare på spm om hva hun og Geir Mo har fått vite tidligere og når,- hoste dem ikke opp svar til pressen, blir dette en sak myeeee verre enn Søviknes-saken, og allerede er det kommet krav om G.Mo sin avgang, fordi dem tier,- og som sagt, det heter forøvrig også at «den som tier samtykker i det som blir sagt» – tror fanden ikke Frp-velgerne ser hvor allvorlig saken er, og ikke ser skogen for bare trær, for å være helt ærlig.

  7. Sivert
    24. mars, 2011 at 14:42

    @Reallist1n: rotne epler skal bort uansett hvor dem er, og i hvilket parti dem er i,- men vil du ha en som muligens i fremtiden blir statsminister, og som tier om kriminelleforhold skjedd i eget parti ?? Det er hva dette er snakk om.

  8. Mia
    24. mars, 2011 at 14:43

    Nei saa dum nekter jeg aa tro at du er. Hun nektet ikke aa svare paa det selv om VG faar det til aa se slik ut!!

  9. Realist1n
    24. mars, 2011 at 14:50

    Hvorfor i alle verden skal det være ett samfunnskrav at ALLE skal vite om en kriminalsak.
    Det er politiet og påtalemyndighet som skal ha informasjon om dette intill det har kommet en annklage på bordet.

    I tillegg har fremskrittspartiet en vedtekt som sier at interne konfliker og eller tidligere medlemmer om IKKE gå ut i media.

    Det er forskjell på VGnett og Politiet. Når Siv Jensen blir avhørt sammen med Geir Mo om saken så kommer de ut med opplysningene som trengs.

    Jeg er forøvrig 100% enig i det Geir og Siv gjør her. Ikke la seg gi inn for Media og populister.

    Så jatakk til en standhaftig Statsminister/Utenriksminister, ikke en mediadokke alle kan presse ut av det de vil.

  10. Paradoks
    24. mars, 2011 at 14:59

    HEHHEHEHEHEH
    Liker dette , årets sitat

    Jeg er forøvrig 100% enig i det Geir og Siv gjør her. Ikke la seg gi inn for Media og populister.

    Og et parti som får 90% av alle stemmene på en populistisk politikk ,det er årets ironi det du sier

    De har bygd seg på å demonisere innvardrere og ikke blåøyede menesker på en meget POPULISTISK måte kjære min…..

  11. Sivert
    24. mars, 2011 at 15:01

    @@ Mia og Realist1n: for å si det sånn, tviler norgesbefolkning vil ha en statsminister eller en statsråd som har tiet om et kriminelt forhold, som igjennom det også bryter Norgeslover, er nemlig straffbart å tie i sånne sammenhenger.

    Hun er trossalt partileder, ikke hvem som helst i partiet, og er en offentligperson, ergo har det norskefolk krav på å vite hva både hun og generalsekretæren visste, hva, når dem fikk vite det og hva dem evt gjorde med det,- detter er en såpass allvorlig sak, at media kommer til å kjøre saken til botn med full trøkk,- og når har selv siktede sagt at G.Moe har visst om mistanken og om saken lenge,- ergo har han tiet om et krimineltforhold,som er straffbart,- det er det ingen partier som kan leve med.

  12. LittUndrende
    24. mars, 2011 at 15:01

    Til Sivert. Unnskyld meg, men her er det da ikke Siv Jensen som har opptrådd kritikkverdig.. Det er faktisk slik at saken er under politietterforskning og da er det naturlig at man samarbeider med politiet og ikke med media. At bistandsadvokaten til fornærmede velger å komme med en påstand til pressen om at Geir Mo har visst om overgrep er faktisk ganske uvanlig. Dette er ting som burde vært kommunisert til politiet og ikke pressen. Siv Jensen gjør det eneste rette, næmlig å ikke uttale seg om alle mulige påstander som kommer fra pressen. Selv er jeg FrP velger og jeg ser selvfølgelig det alvorlige i saken. Stemmer det at Trond Birkeland har forgrepet seg på mindreårige gutter, så skal han straffes knallhardt og jeg er glad for at han er avslørt. Dette har imidlertid ikke noe med FrP sin politikk å gjøre slik enkelte prøver å få det til. Når det gjelder Søviknes som til stadighet blir trukket frem her, så må jeg få lov til å minne om at Søviknes IKKE gjorde noe straffbart. Hadde han sex med en kvinne som var yngre enn ham ? JA.(det har da forøvrig mange menn og kvinner) Var hun over den seksuelle lavalderen ? JA. Har han da gjort noe straffbart ? NEI. Søviknes saken var først og fremst en utroskapssak. Utroskapssaker skjer da i de tusen hjem daglig (i ca 7 av 10 forhold har 1 eller begge parter en eller annen gang vært utro). Å tro at det ikke finnes utroskapshistorier i de andre partiene er jo helt utrolig naivt.. Altså var ikke det en sexskandale i som kan sammenlignes med denne saken.. For å oppsummere. Siv Jensen handler helt rett, dersom Geir Mo visste om dette i 3 år slik enkelte påstår, bør han trekke seg, Birkeland bør straffes STRENGT ut ifra de faktiske forhold (ikke rykter) og politikken til frP er fremdeles like bra.. (Det er da ingen som tror at Sp sin politikk består i år snylte på skatten, korrupsjon osv, selv om enkelte av medlemmene er tatt for dette.. Helt til slutt så ser jeg at du angriper partiledelsen for å gratulere ham med dagen !!! Hvor har du dette fra ?? Den personen som gjorde dette kritiserte jo faktisk Siv Jensen for IKKE å gjøre dette.. Du presterer faktisk å kritisere Siv Jensen for det hun gjør, samtidig som du kritiserer de som gjør det stikk motsatte for hva de gjør.. ergo.. du kritiserer for å kritisere.. NB !! Det var da flest høyre og Arbeiderparti medlemmer som gratulerte ham med dagen.. Hvor er kritikken av dem ?? Betyr dette at Høyre og Arbeiderpartiet er for disse handlingene ?? Av og til må det være lov til å ha 2 tanker i ohodet på en gang og ikke bare kaste seg på en bølge i håp om at saken skal skade en politisk motstander så mye at de taper velgere.. På den andre siden så skjønner jeg det godt.. Når man ikke kan ta partiet på tingene de står for, så får man prøve å ta partiet på hva enkeltpersoner eventuelt har gjort.. Lykke til videre 🙂

  13. LittUndrende
    24. mars, 2011 at 15:06

    Til Sivert igjen. Herregud da mann.. Siv Jensen sa da klart og tydelig i går på TV at det var nytt for henne at Geir Mo visste om dette. Hun kan da for pokker ikke noe for hva andre vet og ikke vet.. Du har helt rett i en enste ting.. Det norske folk har krav på å få vite hva som er saken, hva hun og andre visste og når de fikk vite det.. Men dette må komme som en naturlig del av politietterforskningen, IKKE fordi journalister stiller spørsmål.. Det er faktisk slik at man skal informere politiet først, FØR man løper til pressen.. Det er mulig du mener at rettsstaten Norge burde endres til journaliststaten Norge, men et slikt samfunn ønsker ikke jeg..

  14. Mia
    24. mars, 2011 at 15:09

    @ LittUndrende – well said!!

  15. Sivert
    24. mars, 2011 at 15:09

    @LittUndrende : Les hva siktede har selv sagt til politiet,- nemlig at han har diskutert med Geir Mo om overgrepssaken allerede for 18 mnd siden,- dette er et straffbartforhold, da gjelder ikke partiets etiskeretningslinjer, men Norgeslover, ergo skulle Geir Mo gått til politiet med saken, både fordi han visste om den, og tatt gutten med seg, og vært støtte for han, men han valgte å feige ut, og knipe kjeften igjen….feigt som fan…

  16. Lolz
    24. mars, 2011 at 15:26

    Klart råtne epler finnes overalt. Men, noen kurver tiltrekker dem mer enn andre.

  17. pedofil_frp
    24. mars, 2011 at 15:27

    frp er en kriminell mafia organisasjon.

  18. Sivert
    24. mars, 2011 at 15:30

    @@ Mia & LittUndrende: Må si Siv Jensen er snar med å endre forklaring gitt, går fort i svingene nå gitt – sannheten kommer ALLTID fram i lyset, selv den miste løgn kommer frem før eller siden…

    http://www.dagbladet.no/2011/03/24/nyheter/politikk/innenriks/15938603/

  19. Jack Spurven
    24. mars, 2011 at 15:35

    Du er jo bare useriøs FRP-hater. husk det er en ganske delikat og ekkel sak. Hadde kompisen din ligget med ei jente 1 år under seksual lavalder hadde du da meldt ham til politiet og fortalt det til media?

    Tulling

  20. Halloen
    24. mars, 2011 at 15:40

    Frp er for folk flest og da er Frp`ere som folk flest 🙂

  21. Sivert
    24. mars, 2011 at 15:56

    @ Jack: Skal love deg en ting, hadde en kamerat av meg gjort det, så hadde saken vært hos politiet innen 1 time,- min grense for hva jeg aksepterer av lovbrudd er så lav at du skal være god for å komme deg over lista,- ergo aksepterer jeg overhode ikke lovbrudd uansett hva det måtte være, og hadde anmeldt selv mine egne brødre om dem hadde gjort noe galt…

  22. Jo
    24. mars, 2011 at 17:06

    Hvis Siv blir statsminister, blir jeg sjokkert over det norske folk. Da tar jeg første fly ut av landet og kommer aldri tilbake!

  23. tbn
    24. mars, 2011 at 17:24

    Hvorfor ingen navn og bilde her ??:
    http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/26/480906.html
    Ap-politiker fengslet for overgrep

  24. Sivert
    24. mars, 2011 at 18:16

    @tbn : Du spør feil mann, tviler noen som har kommentert her eller meg jobber i Dagbladet, ergo kan vet vi ikke svaret – det må du nesten spørre Dagbladet om

  25. ninja
    24. mars, 2011 at 18:22

    Heksejakten er klart i gang… dette handler da ikkje om partiet…..? Dette handler om en mann……som muligens har gjort noe ulovlig..

    Det finnes menn i politiet som også har gjort feile ting, men man kan liksom ikkje staffe alle i politiet? kan man vel? Dette kan ikke Siv noe for. Hun kan ikkje noe for at det finnes dårlige menn.,men klart, nå får de som ikkje liker FRP noe å kverne og skrike om… Dumme mennesker!

  26. tbn
    24. mars, 2011 at 19:29

    Sivert.
    “Ap-politiker tilstår utukt
    Hadde seksuelt forhold til 14-åring”

    http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=228181

    http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/26/480906.html

    “Ap-politiker fengslet for overgrep.
    Mannen er siktet for seksuell omgang med 10-15 gutter i alderen 13-15 år.”

    http://www.stavangeravisen.no/art.asp?id=26402

    “Varaordføreren på et sted i Finnmark er i romjulen siktet for utuktig omgang med en 15 år gammel jente. Politiet har siktet ham fordi de har ransaket hans bolig.”

    Kun en liten notis selv om dette er valgte ordførere!!!
    Dette sier vel noe om både VG, Dagbladet og resten av den venstrevridde pressen vi har her i landet tenker jeg.

  27. Sivert
    24. mars, 2011 at 19:47

    @tbn: Så du mener at jeg skal mediene om å skrive navnet på alle som du mener burde bli hengt ut med navn?? Unnskyld, men det er nr før jeg ber deg om noe helt annet, og er lite pent tenkt….

  28. tbn
    24. mars, 2011 at 20:03

    Sivert. Beklager, jeg ikke forstår et ord av hva du skriver. :))
    Prøv heller å se forbi pressens tabloide fokus, deres iver etter å TA FrP, – og TENK litt selv.
    Er Birkeland skyld, så blir han dømt, -av domstolen. Inntil det er bevist at han er skyldig,- så er han uskyldig. Vi bor i en rettstat, og jeg trodde gapestokken var utryddet for mange hundre år siden.

  29. Sivert
    24. mars, 2011 at 21:39

    @tbn: Vi som voksne mennesker over 18år pr. def, har faktisk et eget og selvstendig ansvar å hjelpe barn som blir utsatt for overgrep, får man tips om sånt, går man til foreldrene å prater med dem sammen med barnet,- og ikke lukker øynene igjen totalt, tror helst det er redselene for å bry seg, som har gjort at ledelsen i Frp og i samfunnet forøvrig gir fjan, og lar barn seile sin egen sjø, og vi anser dem som voksen når dem IKKE er voksen, som i denne saken. En 15åring i 2009 er like lite voksen som i 1950, og trenger oppfølgning og hjelp, dette er mennesker på starten av livet, og ikke mitt i livet..

  30. 24. mars, 2011 at 21:59

    For det første tror jeg ikke Siv Jensen blir statsminister noen gang, for det andre tror jeg hverken ledelsen i FrP eller det norske folk gir ‘fjan’ i barn som er utsatt for misbruk. Husk at det er en mann som sitter i arrest, ikke et helt parti. Men, de har taklet denne tragiske saken ufattelig dårlig – ledelsen i FrP, og her er det Geir Mo den som har vist dårligst gangsyn. Men jeg synes også det er kvalmt at alle som misliker FrP bruker denne saken for det det er verdt mot partiet. Tenker de på ofrene? Det som er sikkert er at alt kommer for en dag, alltid.

  31. tbn
    24. mars, 2011 at 22:41

    INGEN normale mennesker ser på at et barn blir utsatt for overgrep!! Punktum.
    I denne saken er dette en PÅSTAND fra en 19 år gammel, tidligere venn/kjæreste. I 2009 var han altså 17 år. Ingen bevis, ingen tilståelse. Så kan man selvfølgelig velge hvem man vil tro på. Jeg velger å overlate dette til domstolen. Det burde media også gjøre, – selv om mannen er Frp-politiker.

  32. noldus
    25. mars, 2011 at 08:24

    drittsekk eller ikke drittsekk?

    men parti er parti. Finnes nok av drittsekker i alle partiene.

    Skulle bare ønske avisene i norge behandlet dem likt og ikke kastet tre ganger mere skit på de partiene de ikke likte.

  33. njet
    25. mars, 2011 at 19:02

    tbn skrev:

    «I denne saken er dette en PÅSTAND fra en 19 år gammel, tidligere venn/kjæreste. I 2009 var han altså 17 år. Ingen bevis, ingen tilståelse. Så kan man selvfølgelig velge hvem man vil tro på. Jeg velger å overlate dette til domstolen. Det burde media også gjøre, – selv om mannen er Frp-politiker.»

    Dette skal ha skjedd i forbindelse med FPU’s landsmøte i 2008, da gutten var nylig fylt 15 år. Han var i tillegg beruset da det skjedde, og Birkedal hadde en rolle som ikke bare partiets wonderboy, men også som en slags voksenvakt i slike situasjoner, og det kan altså argumenteres for at han misbrukte sin stilling. Seksuell lavalder er som tørr være kjent 16 år.

    Jeg ser stadig at det er folk som prøver å diskreditere de unge mennene som har anmeldt Birkedal. Stadig blir det ymtet om at de bare er sjalu ex-kjærester på hevntokt. Selv om det skulle være tilfelle endrer det ikke at det er ulovlig å ha seksuelt samkvem med mindreårige og at det er ulovlig å filme folk (nakne) i private situasjoner uten deres viten og samtykke.

  34. njet
    25. mars, 2011 at 19:19

    tbn skrev:

    «Hvorfor ingen navn og bilde her ??:
    http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/26/480906.html
    Ap-politiker fengslet for overgrep»

    Kanskje av samme grunn som det ikke står hverken parti eller navn her:

    http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=538496

  35. njet
    25. mars, 2011 at 19:29

    tbn skrev:

    http://www.stavangeravisen.no/art.asp?id=26402

    “Varaordføreren på et sted i Finnmark er i romjulen siktet for utuktig omgang med en 15 år gammel jente. Politiet har siktet ham fordi de har ransaket hans bolig.”

    Kun en liten notis selv om dette er valgte ordførere!!!
    Dette sier vel noe om både VG, Dagbladet og resten av den venstrevridde pressen vi har her i landet tenker jeg.

    Varaordføreren representerte Høyre. Hvorfor skulle en venstrevridd presse ville dekke over det?

    http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article1892202.ece
    http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_troms_og_finnmark/finnmark/valg_2003_finnmark/3225199.html

  36. Morten
    29. mai, 2011 at 13:15

    Ikke noe nytt at Frp er full av kriminelle, fra topp til bunn, pilrottent parti det der.